Related News

Add comment

The author will be very pleased to hear feedback about your news.

reload, if the code cannot be seen

Comments 0

teenytinyteetee
teenytinyteetee Today, 06:40
I thought he said: "I tell your girl to LICK me at the coffee shop"... im thinkin oooh stormzy lookin like how i like coffee.. dark.. u nastyyyyy but i like it tho lol
Rich 806
Rich 806 Today, 06:16
Damn!!! 🔥
Johnny Car
Johnny Car Today, 05:57
Originality
Jason
Jason Today, 05:35
20 million views and nobody noticed Idris Elba at 1:43
jake stevenson
jake stevenson Today, 05:21
#2k19 the plug meto4instro,s
jake stevenson
jake stevenson Today, 05:20
F borris and mrs may
jake stevenson
jake stevenson Today, 05:19
Roman rd Jesus Eli docks jake daly
Vytas M
Vytas M Today, 05:00
how deaf you have to be to treat this as music
Paul Tidswell
Paul Tidswell Today, 04:40
Them rhymes hit like a ouzie stormz going pop pop pop vossi bop #bangers
Sextina Aquafina
Sextina Aquafina Today, 04:28
1:32 White folk could NEVER bounce like this!! 😩🙌🏾🙌🏾🙌🏾😂 #IsaidWhatIsaid
Eugene Kim
Eugene Kim Today, 04:23
Stormzy and ocean wisdom? 🙄
Joshua W
Joshua W Today, 04:16
Prolly my favorite and only UK rapper lol
AFRO SAMURAI
AFRO SAMURAI Today, 04:03
FIRST UK RAP SONG I EVER LOVED DAMN THAT SHOWS HOW ITS GOOD now imma vossi bop my way out the comment section see ya
Nikolaj Løvendahl
Nikolaj Løvendahl Today, 03:34
Orale stormzy
yung nxva
yung nxva Today, 03:21
this video is very asap rocky inspired
Thiago Kenis
Thiago Kenis Today, 03:16
2:13 Kendrick Lamar - Humble vibe!
ibrahim abdi
ibrahim abdi Today, 03:07
Some one smash the red car
Jacob Smith
Jacob Smith Today, 03:07
2:14 - 2:20 Kendrick did it
Ike rah
Ike rah Today, 02:57
Nice to see stormzy repping London, wish someone other than oasis did manchester the same...
Kloud Seb
Kloud Seb Today, 02:54
Nobody:Not even a cell:Fortnite gamers:“Imma use this as my montage”
Chloe Nicole
Chloe Nicole Today, 02:34
2:40 my name’s stiff chocolate 😂😂😂
Chloe Nicole
Chloe Nicole Today, 02:33
Do you guys see that.... NO NAKED GIRLS just beautiful camera work 👌
OuStInN VoOtErMaN
OuStInN VoOtErMaN Today, 02:19
Why isnt this viral
Ceri Johnston
Ceri Johnston Today, 02:05
Tag up with oceann wisdom..I'll work for u my friend..utd fan too
JLH Plays
JLH Plays Today, 01:48
The kid at 0:50 is me all day
Kevin Ray Banks
Kevin Ray Banks Today, 01:39
If you think this song big check out in you tube (Kevin Ray Banks 57 million views check it but subscribe 👊🏾🌎🌈
CivCivNic
CivCivNic Today, 01:36
💖💖💖💖
AxR Studios
AxR Studios Today, 01:18
at last, lukaku change his career..
x_lxcy_x
x_lxcy_x Today, 00:54
0:49 This is what made Theresa resign-
JoN C.B. Feared
JoN C.B. Feared Today, 00:47
Love this song bump it out here in Cali all the time ;)
Nevo
Nevo Today, 00:47
I like the scene with the actors
Chauncy Lautner
Chauncy Lautner Today, 00:44
I'm from the nineties and this is the best flo/beat I've Heard....
Alfie winstanley
Alfie winstanley Today, 00:41
This is not stormzy
vanessa carter
vanessa carter Today, 00:40
The only song from this era I actually love right now!!
Antoine Cavallaro
Antoine Cavallaro Today, 00:29
Tupac it’s you ??😭
Heaney Vz
Heaney Vz Today, 00:19
Stomzy 4yrs ago: I’m not a backup dancer Stormzy 4yrs later: has 100 backup dancers
Blunttalker
Blunttalker Today, 00:17
Nar this is a tune
Mar Mac
Mar Mac Today, 00:14
I’m on this shit!!! Ahh ahhh! Run it back. 🔥🔥🔥
Itz Dusty
Itz Dusty Today, 00:13
Stormzy=my favourite rapper
Jeran07 l
Jeran07 l Today, 00:12
Who came here from O.T Bop😂
Kristian Jeppesen
Kristian Jeppesen Today, 00:11
2:31 paul pogba is that u?
Macca Cadman
Macca Cadman Today, 00:10
Merky-ky-ky-kyLikeMy bruddas don't dab, we just Vossi bopI tell your girl to link me at the coffee shopGettin' freaky in the sheets, we're takin' body shotsThen I finish with a facial just to top it off (ay)My bruddas don't dab, we just Vossi bopI tell your girl to link me at the coffee shopGettin' freaky in the sheets, we're takin' body shotsThen I finish with a facial just to top it off (ay)You ain't got a clue, let's be honestI had a couple seeds, I made a forestI put in the work and take the profitLookin' at my girl like "What a goddess" (thank God)Rule number two, don't make the promiseIf you can't keep the deal then just be honest (just be honest)I could never die, I'm Chuck Norris (Chuck Norris)Fuck the government and fuck Boris (yeah)I'm a villain, killin' when I'm barrin'Brothers in the hood just like the movie that I star inServicin' my whip, I phoned the boss to bring my car inI could probably take your chick, but I just wouldn't 'cause she's jarrin', ohI got the sauce (Sauce), don't know what you thought (thoughts)Catch me up in the snow in my sliders and my shorts (shorts)Chicks tryna get my brother Flipz to share his thoughtsI think he's tryna tell me I should tell her he don't talkI don't fuck with herYeah, I used to hit it but you're stuck with herMan, I wouldn't even try my luck with herGyal say I'm bougie (Word), way too exclusive (word)Chillin' in Dubai know I get it all inclusive (word)Now may I ask if you can find it in your spirit (yeah)To leave us all alone and go and mind your fuckin' businessLookin' in the mirror sayin', "Mikey, you're the illest" (yeah)When I'm James Bond, tryna live my movie like I'm IdrisSo we telling 'em lookMy bruddas don't dab, we just Vossi bop (ay)I tell your girl to link me at the coffee shop (ay)Gettin' freaky in the sheets, we're takin' body shots (ay)Then I finish with a facial just to top it off (ay)My bruddas don't dab, we just Vossi bop (ay)I tell your girl to link me at the coffee shop (ay)Gettin' freaky in the sheets, we're takin' body shots (ay)Then I finish with a facial just to top it off (ay)My bruddas don't dab, we just Vossi bopSo much Vossi I might open up a Vossi shopMummy sayin' that I need to get some sleepAll this flyin' overseas is always fuckin' up my body clockAnd all this stress has got me wrackin' at my brain (ay ay)So tell these likkle fishes back up off my name (ay ay)I ain't gotta be a rapper with a chainCah the rules are kinda different when you're baddin' up the game (straight)Baddin' up the game, bad it up again (yeah)Had 'em up before, have 'em up again (yeah)Fake bruddas, man, your mandem will pretend (yeah)Pussy by himself, he's battlin' with his friendsAww, you man are so insecure, man, it's a joke (man, it's a joke)I need a Ballon D'or, 'cause I'm the GOAT (still the GOAT)If you believe in your source then raise a toast (raise a toast)These are some genius thoughts so make the mostTold her "Save me some"I need all the homage, could you pay me some?Man a droppin' bangers on your baby mumsGyals say I'm rude (Word), they wanna see me nude (word)My name stiff chocolate, I got nothing left to proveI got holes in my lapel, rubbin' shoulders with your girlWhich one of - said that I would go to jail? (wah?)Well, I guess you have to hold a LTell 'em "This is London city, we the hottest in the world"What we tellin' em? LookMy bruddas don't dab, we just Vossi bop (ay)I tell your girl to link me at the coffee shop (ay)Gettin' freaky in the sheets, we're takin' body shots (ay)Then I finish with a facial just to top it off (ay)My bruddas don't dab, we just Vossi bop (ay)I tell your girl to link me at the coffee shop (ay)Gettin' freaky in the sheets, we're takin' body shots (ay)Then I finish with a facial just to top it off (ay)
Fahrenheit 2019
Fahrenheit 2019 Today, 00:08
Nice jacket!!!
Dia Doityourselffitness
Dia Doityourselffitness Yesterday, 23:57
😊😊😊😍😍❤🖖🏾
BENJYS GAMES
BENJYS GAMES Yesterday, 23:56
LUKAKU GET BACK TO THE TRAINING GROUND. THANKS!
Dante Albert
Dante Albert Yesterday, 23:55
Camera men: What's your profit?Stormzy: Yes.
Chr0mePisto1a
Chr0mePisto1a Yesterday, 23:54
STORMZY up here in CANADA mannnnnnnn
Celebrity Instagram Stories
Celebrity Instagram Stories Yesterday, 23:44
good
Ninja Hyper
Ninja Hyper Yesterday, 23:42
Sub to me
Eagle
Eagle Yesterday, 23:38
i want that jacket he is wearing (for example in the beginning) xD really love that jacket